mandag 2. mai 2011

Klessalg!!

Klær til salgs!!
Hjelp meg! Jeg har omtrent ikke et klesplagg igjen i skapet mitt. Jeg har gått ned veldig mange kilo og mange størrelser og ser meg nå nødt til å kvitte meg med alt. Det aller meste har jeg donert videre til Frelsesarmeen og Fattighuset, men fordi jeg hverken har penger eller klær nå så ser jeg meg nødt til å selge de beste og nyeste plaggene i håp om at det både kan glede noen andre og at jeg kan få noen kroner i retur for dem til å kjøpe meg nye klær.

Alle plaggene blir sendt så fort betaling er registrert på min konto. Mottager betaler porto, og så sant ikke annet er avtalt så sendes klærne på billigste måte for kjøper. Det er ikke mulighet for å "holde av" et plagg. Her er det førstemann til mølla som gjelder og klærne blir lagt ut på flere steder samtidig på nettet.

Jeg håper du finner noe du liker!
PS. Det er flere innlegg med klær til salgs så scroll deg nedover!

Henvendelser tas imot på mail:
sitonmal@online.no





Ny trenchcoat i ferskenfarge med kontrastfarget fôr 50/52
Fra Zizzy.  str. L. 
Enkeltspent jakke med belte i livet og med kontrastfarget fôr. Denne er bare lekker!
Kr. 150



Blonde tights!
Splitter ny blondetights fra Zay for Zizzi. Ny pris 299. Størrelse L
kr. 100

Kremfarget lett sommer bukse str. 46/48 SOLGT
Lett sommerbukse i kremfarget bomull/viskose men strikk i livet og nede rundt knærne.  Romslig god modell. Fra Zay str. M
Helt ny, dog uten merkelapp.
kr. 100



SWIX Trenings/ski bukse lang Str. XXL
Mørk blå Swix Tech Wear trenings/ski bukse. Har glidelås helt ned på begge bena. Lomme foran på begge sider. Strikk i livet med reguleringsknapper og strikk nederst. Brukt på en skitur.

Pris kr. 150

Hvit strech piratbukse str. 46 SOLGT
Fem lommers jeansmodell med broderier og diamanter på begge baklommer. Går til knærne. Brukt to-tre ganger. Strech. Fra Zizzi 
kr. 60

Fem lommers modell jeans fra EVANS str. 46
Lavt liv, femlommers modell med blå broderier på baklommene. Rett modell. Kjøpt i England. Brukt en gang.
kr. 100

Tøfft jeansskjørt str. 46
Fra Lindex. Tøff modell med knepping foran og flere lommer. To baklommer.
Pris kr. 80


NY! Jeans fra ZJ str. 48 lengde 82 cm
Helt ny tøff jeans fra ZJ med strikk langs sømmene nederst for å få en krinckle effekt.  Lav i livet.
Pris kr. 100


Jeans fra XLNT str. 48
Brukt noen få ganger.
pris. kr. 100


Jeans fra CJ str. 48 lengde 80 cm
Klassisk CJ modell med fem lommer og rette ben.
Brukt to ganger. Pris kr. 100


Blanke svarte tights str.  48/50 SOLGT
Fra XLNT. Svarte, glinsende og kule. Strikk i livet.
Pris kr. 80


Pirat jeans, svarte str. 46 SOLGT
Fra Andrea. Svart pirat jeans med lomme på låret, to lommer med klaff og knapp bak og lukkes rundt kneet med tre knapper. Nesten ny.
Pris kr. 80

Svarte treggings med strikk i livet. Str. 50 SOLGT
Fra XLNT. Strech svarte treggings. 
Pris kr. 50



Svart bomullsjersey skjørt. Kort modell str. XL
Fra Generous. Brukt en gang. Strikk i livet.
pris. kr. 60



A Linjeformet bomullsjersey skjørt str. 44/46 SOLGT
Kort svart skjørt som skrår ut fra livet. Har et legg foran. Strikk i livet. Pris. kr. 80



Kort svart jeans skjørt str. 44/46 strechkvalitet.
Kort kult jeansskjørt i svart. Er i strechstoff og med to lommer foran og fire lommer totalt foran. Brukt en gang.
Pris kr. 90


Svart kort bomullsskjørt str. 50
Fra XLNT. Svart femlommers modell. Brukt en gang.
Pris kr. 90


Treggings str. 50 fra BiB SOLGT
tights + leggings = treggings.
Jeans treggings fra Bib i str. 50. Jeg har to av denne og begge er brukt like mye/lite.
Pris kr.90
nr.1

nr. 2 SOLGT
pris kr. 90

Treggings fra  XLNT str. 48
I og med at jeg gikk veldig fort ned i vekt er disse bare brukt en uke. Har to like.
pris pr. stk. 100



Nydelig florlett skjørt med strikk i livet Str. 46/48 SOLGT
Florlett skjørt med mønster i svart, beige og rosa. Strikk i livet. Fra Zizzi 
Pris kr. 90

Sommerlig turkis skjørt med strikk og knyting i livet i krinklet kvalitet. Str. 44/46 SOLGT
Fra Kappahl. Turkis skjørt med bittesmå sølvtråder i skjørtet (nesten usynlig). Knyting med to sølvperler i bånd rundt livet. Krinklet kvalitet.
pris. kr. 80


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar